Proč to všechno

Jak pokračovat, když jsme všechny nápady vyčerpali? Chce to nějakou inspiraci, nějaký impulz, případně radu. Je dobré nebýt na to sám. Tady je možnost to zkusit. Žádné záruky vrácení investovaného času. JE TO ŠANCE.
sponzorem tohoto blogu je: gro s.r.o. vzdělávací agentura

Aktuální komentáře a zamyšlení

pondělí 19. května 2008

Příspěvek, který zaujme

Pár typů pro vyšší čitelnost Blogu

Název:
stejně jako titulek - prodává (atraktivita zvyšuje čitelnost)

Obraz:
za tisíc slov
- pokud je z webu vložte pomocí ikony (třetí zprava), vložte, klikněte na něj a udělejte z něj odkaz na "zdrojové stránky".
Je to slušnost.
Pokud je vaše stejně můžete propojit s vaším albem např. google Picasa a pod
Text:
dobré je strukturovat do odstavců
důležité pojmy podtrhnout barvou, tučností, podtržením a pod.
propojujte pojmy odkazy - (zeměkoule s nekonečnem nahoře)pokud máte nějaké informace k tématu)

Žádné komentáře: